بچه ها یه چیزی میخام برای تقویت تخمک
چی خوبه به تظرتون؟؟

۳ پاسخ

به نظر من انجیر

من فعلا کو کیوتن آنزیم با ویتامین د3 و ویتامین Eدارم میخورم

رازیانه پودر شده با کمی نبات که تو آب گرم بریزی بخوری
ژل رویال
معجون عسل ژل رویال و گرده گل و گرده نخل

سوال های مرتبط

مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری
پسته جون💚 پسته جون💚 قصد بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری