دوستان عدد تیروییدم اکی ؟؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

واسه منم سه خورده یه دارم قرص میخورم

زیر نظر دکتر نیستی مگه؟ نه عددش برای خانوم باردار باید زیر ۲.۶ باشه اینسری دوز قرصتو ممکنه دکتر بیشتر کنه

نه کم کاره

خوبه باید بین ۰ تا ۳ باشه
اما بهترین عدد ۲.۵ هست

ن گلم قرص باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان نی نی اولی مامان نی نی اولی ۶ ماهگی
مامان محمدامین💙 مامان محمدامین💙 ۴ ماهگی
مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری