منم هفته دیگه نوشته واسم سونوی داپلر
نه خوبه من 35 هفته رفتم
نه منم ۳۳هفته رفتم
فک کنم تا32 هفته بایدمیرفتین . من 30 هفته رفتم سونورشد دوباره 36 هفته گفت برم ی سونودیگه که تاریخ زایمانمومشخص کنه
۲۸ تا ۳۲ هفته بود تا جایی که من در ذهنم هست
من ۳۴ هفته رو تموم کرده بودم طی هفته ی ۳۵ رفتم
اولین مرحله را رفتید ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.