بچه ها سونو رشد میخوام ۳،۴ روز دیگه برم دیر نیست که ؟

۷ پاسخ

منم هفته دیگه نوشته واسم سونوی داپلر

نه خوبه من 35 هفته رفتم

نه منم ۳۳هفته رفتم

فک کنم تا32 هفته بایدمیرفتین . من 30 هفته رفتم سونورشد دوباره 36 هفته گفت برم ی سونودیگه که تاریخ زایمانمومشخص کنه

۲۸ تا ۳۲ هفته بود تا جایی که من در ذهنم هست

من ۳۴ هفته رو تموم کرده بودم طی هفته ی ۳۵ رفتم

اولین مرحله را رفتید ؟‌

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد