دکتر رفتنی بله
من استراحت نسبی ام ولی پله بالا پایین رفتم
سعی کن کمتر بری
آرومم برو
من از پنج هفتگی ک فهمیدم هماتوم دارم ب مدت س ماه اصلا بیرون نرفتم ی بار رفتم سونو تشکیل قلب و ی بارم ان تی😂با اینک طبقه اولیم اسانسورم داریم ولی هماتومم سریع خوب شد ب نظرم تا جایی ک بتونی نری خوبه مخصوصا اگ پله ها زیاد باشه
من الان استراحتم مجبور میشم یه روزایی ولی بعدش رحمم شدین درد میگیره
اره خیلی من ک استراحت بودم از ۱۸ هفته تا الان اصن ی نیم ساعت هم استراحت نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.