خانمهایی که تو بارداری استراحت هستید گاهی پله بالا و پایین میشید؟؟؟

۵ پاسخ

دکتر رفتنی بله

من استراحت نسبی ام ولی پله بالا پایین رفتم
سعی کن کمتر بری
آرومم برو

من از پنج هفتگی ک فهمیدم هماتوم دارم ب مدت س ماه اصلا بیرون نرفتم ی بار رفتم سونو تشکیل قلب و ی بارم ان تی😂با اینک طبقه اولیم اسانسورم داریم ولی هماتومم سریع خوب شد ب نظرم تا جایی ک بتونی نری خوبه مخصوصا اگ پله ها زیاد باشه

من الان استراحتم مجبور میشم یه روزایی ولی بعدش رحمم شدین درد میگیره

اره خیلی من ک استراحت بودم از ۱۸ هفته تا الان اصن ی نیم ساعت هم استراحت نکردم

سوال های مرتبط