منم همینجوری بودم یکی از دوستانمون که پرستار بودند دیدن گفتن حالت نشسته بچه رو بگیر
یعنی تقریبا سرش ۳۰ درجه حداقل بالا تر از بدنش باشه اینجوری کمتر میپره تو گلوشون
چون هنوز راه نای و مری و مسیر تفکیکشون کامل نشده بچه اذیت میشه و سرفه اش میگیره
سرش رو داخل آرنجت جا بده و کج نگهش دار
مادربزرگم بهم میگفت وقتی شیرت زیاد میاد دستتو مثل یه اهرم بگیر جلوش که فشارش کم شه😬البته من گوش نمیکردم
منم دقیقا مشکل شمارو دارم همش میپره گلوش منم انقد میترسم
اگه سیر نشه گریه میکنه حتما سیره عزیزم.من مامان یاسی جونم پروفایل عوض کردم😘
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.