۴ پاسخ

منم همینجوری بودم یکی از دوستانمون که پرستار بودند دیدن گفتن حالت نشسته بچه رو بگیر
یعنی تقریبا سرش ۳۰ درجه حداقل بالا تر از بدنش باشه اینجوری کمتر میپره تو گلوشون
چون هنوز راه نای و مری و مسیر تفکیکشون کامل نشده بچه اذیت میشه و سرفه اش میگیره
سرش رو داخل آرنجت جا بده و کج نگهش دار

مادربزرگم بهم میگفت وقتی شیرت زیاد میاد دستتو مثل یه اهرم بگیر جلوش که فشارش کم شه😬البته من گوش نمیکردم

منم دقیقا مشکل شمارو دارم همش میپره گلوش منم انقد میترسم

اگه سیر نشه گریه میکنه حتما سیره عزیزم.من مامان یاسی جونم پروفایل عوض کردم😘

سوال های مرتبط

مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی
خانومایی که به بچتون هم شیرخشک میدین هم شیر خودتون رو ترتیب شیر دادنتون چطوریه ؟ من حس میکنم ترتیب شیر دادنم غلطه.
من اوایل شیرم خیلی کم بود از ۱۰روزگی به بعد شیرخشک آپتامیل هم دادم به دخترم .
شیرم رو به زور لاکتاول و رازیانه زیاد کردم .
الان هم شیرخودمو میدم هم شیر خشک . ولی شیر خودم رو کمتر میدم بهش چون حس میکنم بیشتر از دو بار در روز سینه هام شیر ندارن .
پس بیشتر شیر خشک میدم و بینش که میبینم گشنه هست دوباره شیر خودمو میدم .
ولی شیر خودم حس میکنم سیرش نمیکنه بچه رو چون نیم ساعت الی ۱ساعت بعدش دوباره شیر می‌خواد و اون موقع شیر خشک میدم بهش تا سیر بشه .
الان که ۳۵ روزشه تقریبا هر دو ،دو و نیم ساعت یه بار ۶۰الی ۷۰ تا شیر خشک میدم بهش . ببینیم بینش گشنه هست شیر خودمو میدم .
شبا ۱۲،۳،۶ این ساعتا بیدارمیشه .شیرخشک میدم این ساعتا .
۸و ۱۰که شیرم خیلی زیاده شیر خودمو میدم .
۱۲به بعد هم هر ۲ و۲.۳۰ساعت یه بار شیرخشک میدم و بینش گشنه باشه شیر خودمو .
عصرا تا ۱۲ هم ببینم شیرم زیاده یه وعده کلا شیر خودمو میدم .
چطوره اینطوری ؟ هر کاری میکنم نمیتونم شیر خودمو زیاد کنم ، شیرخشک رو کم .چون خسته میشم وقتی شیرخودمو میدم و میبینم سیر نمیشه .