خانما فشار ۱۲خوبه؟ ازمن همیشه ۹ و۱۰ بوده

۶ پاسخ

نه واسه شما ک بارداری ۱۲ خوب نیس برو چک شی

نرمال ۱۳ لب مرز ۱۴روی ۸ به بالا خطرناک میشه

دوازده هم لب مرزه دیگع

اره خوبه

وقتی همیشه ۹و۱۰بوده ۱۲ینی بالاتره دیگ خوب نیست باید ب دکترت بگی

۱۲ نرماله ۱۳ به بالا توی بارداری خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان اهورا و بردیا مامان اهورا و بردیا ۴ ماهگی
مامان M.m مامان M.m ۱ ماهگی
مامان دلوین 🩷تودلی🩵 مامان دلوین 🩷تودلی🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری