هیچی همش خونه ایم والله
اصلا دوست ندارم رستوران یا اینجور جاها برم . ولی بعضی وقتا مجبوری یا از سر گشنگی😁
ماهانه سعی میکنم حداقل ی بار غذای فستفود درست کنم
هیچچی
به نام خدا... ما دیگه تو خونه هم غذا نمیخوریم چ برسه بیرون
هیچی
جمعه ها ک کلا از اول زندگیم تا الا غذا درست نمیکنم بیرونیم مگ اینک مهمون داشته باشم در کل در هفته نزدیک سه بار غذا بیرونیم
من همون غذایی ک قرار بیرون بخوریم غماده میکنم یوقتایی ام همسرم جور غذا درست کردن میکشه در حد املت درهمین حد هم ما میریم بیرون پارکی جایی کلا عادت ب فست فود نداریم
بنام خدا هیچی توبگوسال اونم نمیخوریم😁
ماهی نهایت ی بار ممکنه چندماه نخوریم ولی ی ماه چند بار بخوریم
مثلا اسباب کشی داشتیم دو بار خوردیم
یا باردار بودم هوس میکردم دو سه بار خوردیم
در کل خیلی کم میخوریم ، دخترم فقط غذا خونگی میخوره ، بخوامم از بیرون بخرم برا دخترم باید آشپزی کنم
نمیریم چند ماه یه دفعه شاید یه پیتزا
در هفته یک وعده
همش خونه
اگه مسافرت باشیم ومجبور باشیم میخوریم وگرنه خونه و شهر خودمون اصلا و ابدا
زیاد و این خوب نیس
هرچندماه یبار اونم بیرون نه بابچه سخته میخریم میاریم خونه قبلا هم بچه نداشتیم میاوردیم خونه راحت تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.