وااای منم همین جوریم دیگه خودم حالم داره از این وضعیت بهم میخوره . دیگه ادم میمونه چی بخوره . اصن سیر شدنی وجود نداره . دنبال یه قرص میگردم اشتهامو کم کنه
طبیعیه اگه به بچه شیر مبدی برای منم همینه باید خیلی خودتو تقویت کنی
منم همین طور دور بارداری اصلا اشتها نداشتم الان اصلا هی ضعف میکنم
کنجد بوداده بخور ه سیر ت میکنه هم شیر ت رو چرب
من هرچی دستم میاد میخورم 😂😂😂 البته هیچ وقت صبحانه چیز شیرین نمیخورم چون خیلی شدید تر همش گشنم میشه
چرا پس من کم اشتهام 🥲🥲🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.