منم همینطوریم
هیچکسی رو جز شوهرم نمیخوام
طفلک یه هفته سرکار نرفته ولی بازم یه دقیقه میخواد بره بیرون گریه میکنم
خودت و بچت و همه زندگیتو بسپر به خدا ، باور کن که خدا کارگردان زندگی هممونه آرامش باش عزیز من این دنیا اونقدار هم عزیز نیست ، همینحوریش سخت میگیره و میگذره خودت به خودت رحم کن فدات 🌻🥰🧡
عزیزم باید مراقب سلامت روانت باشی. بهتره زودتر بری پیش روانپزشک تا مساله عمیق نشده.
دوست داشتن نوزاد یک چیزه اما اینکه همچین احساساتی داری نباید بیتوجه رد شد.
عزیزم کاملا عادیه اصلا ب این چیزا فکرنکن قراره چ اتفاقی بیفته مگه
چون ضعیف و کوچیکه فکرمیکنی دورازجون چیزیش میشه بزار یکی دوماهش بشه یکم جون بگیره هزار تا آزمایش میخای روش انجام بدی🤣
وای من دم غروب اینجوری مبشم...هر روز غروب سر یه چیزی گریه میکنم بعد بهتر میشم🤦🏻♀️
عزیزم طبیعیه ولی نزار موندگار بشه🥺باورت نمیشه من همین الان زایمان نکرده همش دارم گریه میکنم😭خدا خودش کمکمون کنه
عادیه من ۱۰روز اول مامانم خونمون بود ۱۰روز بعدم منرفتم خونشون بعد اون که اومدم خونمون عینخودت بودت دوست نداشتم شب بشه و شبا گریه میکردم ولی کم کم درست شدم
عادیه غم بعد زایمان گرفتی، منم اینجوری بودم کم کم بهتر میشی اگ نشدی ب دکترت بگو یا برو مشاور
قرص مروارید مکلس بگیر عز عطاری هم شیرت زیاد میکنه هم قوت بهت میده هم حالات روحی بعد زایمانو بهبود میده
قیمتش 800هزاره واسه یک ماه
دقیقا منم هر شب غم عالمممم ب دلم بود
مراقب خودت باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.