۸ پاسخ

کپسول آزیترومایسین بگیر حتما بخور منم چند روز اینطور بودم خیلی بد بود عسل و آب جوش هم بخور

شربت اکسپورانت عالیه

عزیزم حتمابرودکترتاداروی مناسب بهت بده

اب نمک نیبن سادس معجزه میکنه حتماقرقره کن

اگه خیلی خرابه.فقط دکتر

بنظر من بخاطر آب سرد در این حد نمیشه، احتمالا ویروسه، دیفن هیدرامین بخور و قرقره کن و آب نمک هم قرقره کن، مایعات گرم



مریض بعدی لطفا😄

آب نمک قرقره کن آب لیموعسل بخور

گلوم مثل چاقو شده .....با هربار قورت دادم میمیرم و زنده میشم🤒

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ سالگی