۷ پاسخ

برو پیش مشاور یا روانشناس

چون نمیتونی برا خودت وقت بزاری که استراحت کنی و به خودت برسی آدم فکر میکنه شلخته و زشت شده و پیشه شوهر خجالت میکشه به همین خاطر افسرده میشی . دیگه سر وقت نمی تونی بری حموم و کارای خونه رو کنی و بری آرایشگاه و بری مهمونی و غیره . احساس میکنی به کاری نمیرسی . احساس خستگی میکنی . کارای خونه موندن و خیلی عقب افتادن هیچی سر جاش نیست و کمکی نداری . همه ی اینا باعث میشن که آدم فکر کنه از همه چی دور شدی . چون بچه تمام وقتتو میگیره . میتونی از کسی کمک بگیری خونتو تمیز کنه و خانواده بچتو نگه دارن تا تو به خودت برسی و باشوهرت و خانواده برید توی طبیعت غذا بخورید . بشین فیلم های طنز نگاه کن . بچتو بزار تو پاها ت تکون بده بخوابه تا وقتی خوابه تو یه فیلم ببین یا کتاب بخون . من خودم بچم ۲ ماهشه و همه ی دردسرها رو داشتم ولی مبارزه کن لذت داشتن بچه حالتو خوب میکنه . اگرم بچت شیر خوتو میخوره و گریه میکنه سیر نمیشه پس بهش شیر خشک بده هم سیر میشه هم تو میتونی به خودتو کارات برسی . موفق باشی.

منم وقت نکردم بگیرم 😂

من خیلی درباره حسهایی که داشتم با شوهرم حرف میزدم و اونم خوب درکم میکرد و واسه خوب شدنم به زور می‌بردم بیرون (چون هرچی بالاسر بچه بمونی و توی خونه تنها باشی بدتر میشی) باید خودتو از اون حال بکشی بیرون وگرنه دور از جون بدتر غرق میشی

با کسی که قضاوتت نمیکنه حرف بزن و تمام حس هایی که داری رو براش تعریف کن بزار خالی بشی و ازش بخواه درکت کنه

منم خیلی حالم بده
حس زندگیم از بین رفته🥲

خوب نشدی. تا الان برو دکتر اگه خیلی شدیده اینجوری اذیت میشی

سوال های مرتبط