برو پیش مشاور یا روانشناس
چون نمیتونی برا خودت وقت بزاری که استراحت کنی و به خودت برسی آدم فکر میکنه شلخته و زشت شده و پیشه شوهر خجالت میکشه به همین خاطر افسرده میشی . دیگه سر وقت نمی تونی بری حموم و کارای خونه رو کنی و بری آرایشگاه و بری مهمونی و غیره . احساس میکنی به کاری نمیرسی . احساس خستگی میکنی . کارای خونه موندن و خیلی عقب افتادن هیچی سر جاش نیست و کمکی نداری . همه ی اینا باعث میشن که آدم فکر کنه از همه چی دور شدی . چون بچه تمام وقتتو میگیره . میتونی از کسی کمک بگیری خونتو تمیز کنه و خانواده بچتو نگه دارن تا تو به خودت برسی و باشوهرت و خانواده برید توی طبیعت غذا بخورید . بشین فیلم های طنز نگاه کن . بچتو بزار تو پاها ت تکون بده بخوابه تا وقتی خوابه تو یه فیلم ببین یا کتاب بخون . من خودم بچم ۲ ماهشه و همه ی دردسرها رو داشتم ولی مبارزه کن لذت داشتن بچه حالتو خوب میکنه . اگرم بچت شیر خوتو میخوره و گریه میکنه سیر نمیشه پس بهش شیر خشک بده هم سیر میشه هم تو میتونی به خودتو کارات برسی . موفق باشی.
منم وقت نکردم بگیرم 😂
من خیلی درباره حسهایی که داشتم با شوهرم حرف میزدم و اونم خوب درکم میکرد و واسه خوب شدنم به زور میبردم بیرون (چون هرچی بالاسر بچه بمونی و توی خونه تنها باشی بدتر میشی) باید خودتو از اون حال بکشی بیرون وگرنه دور از جون بدتر غرق میشی
با کسی که قضاوتت نمیکنه حرف بزن و تمام حس هایی که داری رو براش تعریف کن بزار خالی بشی و ازش بخواه درکت کنه
منم خیلی حالم بده
حس زندگیم از بین رفته🥲
خوب نشدی. تا الان برو دکتر اگه خیلی شدیده اینجوری اذیت میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.