خب واقعا دکترقاسمیان خیلی سرش شلوغه حوصلش ب این کارا نمیکشه حق داره
درمورد علی اصغر داری حرف میزنه؟
اون حوصله خودشم نداره اخه😅😅
بگو بهت نگه بعدش بده به یه نفر بره بادکنک بخره تو خونه انجامش بدید
میگم شما که ۱۹ هفته ای مگه هنوز جنسیت رو بهتون نگفتن
به یکی از نزدیکات بگو جنسیت رو بدونه یه جشن کوچیک تو خونت بگیر خیلی بیشتر میچسبه تا تو مطب
چه بی ذوق بوده بنظرم ببر همون سونو گرافی ای که میخوای انجام بدی شاید قبول کرد
😂اونجا ک گفتین بی ادبا خندم گرفت
بابا اینا دنبال پولن،لابد پول اضاف بدی قبول میکنن
اینا احساسات ندارن اصلا از بس زن باردار میبینن
خاک توسر بی ذوقش برو یه جا دیگه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.