مامانای عزیز وزن ۲۳۰۰گرم توی ۳۵ هفته و دو روز خوبه بنظرتون؟

۹ پاسخ

ی خورده کمه

آجیل بادوم تخم مرغ توی این چند هفته زیاد بخور ک وزن بگیره جنین

سلام عزیزم نگران نباش تو این روزهایی که مونده پودر لیدی میل روزی دو بار با شیر و کره بادام زمینی بخور بچه ات وزنش عالی میشه

۳۵ هفته و یک ۳۰۴۰ بود
۳۱ هفته ۲۶۸۰

یکم کمه

یکم کمه عزیزم باید پروتئین اینا آجیل بستنی تخم مرغ اینا زیاد. بخوری کباب سینه

من ۲۵۵۴ بود دیگه همین ازم بزمیاد غصه نمیخورم تلاشمو میکنم بیشتر یشه

باز خوبه من ۳۵ هفته۲۰۸۰ بودم

چون من ۳۶ هفته و ۶ روز رفتم سونو ۲۷۵۰ بود دکتر گفت ی خورده کمه

سوال های مرتبط

مامان آراز و دخملی مامان آراز و دخملی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شکربانو مامان شکربانو ۸ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۴ ماهگی