۸ پاسخ

سلام عزیزم میشه درخواست دوستی منو قبول کنید کار فوری دارم

پسر من که خیلی اذیت شد سر چسبندگیش🥲

خداروشکر عزیزم

@labasforoshi02
خانمای گل لینک کانالمه .روبیکا عضو بشید برای دیدن مدل لباس هام،خیلی ازمحصولات تخفیف خوردن..ازتولیدی به مصرف ...تکی به قیمت عمده خرید کنید🌹😘
این هم شماره مه09168947617

میشه بگی چجوره پسر منم از وقتی ختنه کردیم داخله بیرون نمیاد نگرانم خیلی 😭😭😭😭😘

چیکار گرد فقط گرف کشید پایین دیگه نه؟

چطور بود که گفتن چسبندگی داره؟ منم میترسم پسرم داشته باشه

خب خدا رو شکر. انشالله همیشه سالم باشه پسرت

سوال های مرتبط

مامان آقا نویان🩵 مامان آقا نویان🩵 ۱۷ ماهگی
چسبندگی آلت پسر ها بعد از ختنه ❌

خیلی وقت بود ک میخواستم بیام این تجربمو بگم ولی وقت نمیشد من نویان رو ۳ ماه و ۱ روزگی ختنه کردم به روش سنتی( بخیه) ۶ تا دونه ام بخیه خورد و روز انجام ختنه دکترش گفت حتما ۷ روز بعد ختنه بیارش ببینم
روز ۷ ام ک بردمش دکتر هنوز ۲ تا بخیه مونده بود ک نیوفتاده بود(اخرم خودم کشیدمش) چک شد و همه چیز اوکی بود دکتر بهم یه پماد آچشمی داد و گفت روزی ۲بار تا ۲ ماه بعد از شستن الت پوست رو بده عقب دورش رو خشک کن چرب کن بعد پوشک ببند
منم همون کارو کردم بلافاصله بعد دوماه ک چرب کردن رو ادامه ندادم فهمیدم ک الت نویان تغییر شکل داده و پوست الت روی کلاهک چسبیده اولش اینجا پرسیدمو شما گفتید ک میشه تو خونه جدا کرد چرب و اروم جدا کن داخل اب گرم بزارش بعد اینکارو کن.. خلاصه بعد یک هفته تلاش های ناموفق من نویان رو بردم پیش دکترش و گفتم ک الت چسبندگی داره
خیلی ریلکس گفت این چیز مهمی نیست خودش جدا میشه ۱۵ سالگی توی بلوغ الت رشد میکنه و کلاهک خودش از تو پوست ازاد میشه اقا من قبول نکردم گفتم باید جداش کنی اولش گفت انقد چربش کردی دستم نمیگیره و با اصرار من با دست بدون هیچ بی حسی جداش کرد نویان خیلی گریه کرد و بعد از اون من هربار بعد پوشک خشک میکنم و چرب میکنم ( با وازلین) دوبار بعد از اینک دکتر جداکرد چسبید و خودم جدا کردم تو مطب نگاه کردم یاد گرفتم
برعکس چیزی ک شما گفتید موقع جدا کردن نباید چرب کنید
اتفاقا بشورید چربیس بره خشک کنید و بعد جدا کنید
مامان یارا مامان یارا ۱۰ ماهگی
چسبندگی آلت
سلام مامانا من پسرمو یه ماهگی ختنه کردم و چون یکم تپلی هست سعی میکردم زمان عوض کردن پوشک کامل آلت رو بیرون بیارم و گاهی چرب کنم که چسبندگی نگیره.تا هفته پیش فک میکردم که کارمو درست انجام دادم و همه چیز عادی و نرماله تا اینکه بصورت اتفاقی یه تاپیک توی گهواره دیدم در مورد چسبندگی و عکسی که اون مامان گذاشته بود رو نگاه کردم
حس کردم مال پسر منم تقریبا اونجوریه
خیلی دقت کردم که بفهمم دارم اشتباه میکنم یا نه ولی هر چی نگاه کردم دیدم آره چسبیده و سرش کامل بیرون نیست .
خلاصه طاقت نیاوردم امروز بردمش پیش یه دکتر اطفال آقا (دکتر خودش خانومه و من فک کردم ممکنه آقایون بهتر این موضوع و متوجه بشن )
خلاصه که دکتر بقیه سوالامو جواب دادو در مورد آلتش گفت کمی چسبندگی داره یه پماد مینویسم بزن اگه باز نشد ببر پیش جراح ببینه .گفتم باشه .گفت یه کار دیگم میتونی بکنی .روبرو پزشک ارولوژی هست نشون بدی ضرر نداره.اومدیم بیرون با همسرم دو دل بودیم ببریم یا نه چون بدون نوبت بود و ....
خلاصه رفتم تو مطب اون دکتر اورولوژی و خلاصه وقت دادنوبتمون شد یارا رو خوابوندیم رو تخت دکتر اومد دید گفت آره چسبندگی داره و همون لحظه با فشار دست چسبندگی رو باز کرد و من تازه فهمیدم که خیییلی داخل بوده و باید خیلی بیشتر بیرون میومد و من نفهمیده بودم اینو .همون لحظه یکم گریه کرد آروم شد .پماد هیدروکورتیزون داد براش.شب که خواستم پوشک عوض کنم و بزنم پمادشو بچم انقد گریه کرد که دلم کباب شد .تا نیم ساعت فقط گریه میکرد نق میزد درد داشت کمی پاراکید دادم تا الان رو پام خوابید بلاخره
چک کنید مامانا