۶ پاسخ

عای عای منم. چند هفته س دارم. دقیقا سمت چپ زیر کمر بالای باسن.
خطر که نداره اما دردش بده.

عزیزم میشه سوال من جواب بدین ت تاپیک قبلی

اگه میزنه ب باسن و پات اره رگ سیاتیکه ، مشکلی نداره اما دردش زیاده

البته با پزشکم مشورت کردم

منم هستم یه شب درمیون منیزیم میخورم البته اسپرین میخورم اونم بی تاثیر نیست

من اونطوریم از 12 هفته تا الان

سوال های مرتبط