برا بعد زایمان چه دارو گیاهی هایی باید بخوریم ؟؟؟

۴ پاسخ

کاچی ما نیشابوریا از همچی بهتر

من اسماش نمیدونم مامانم برام گرفته بود
یه داروگیاهی تو امام خمینی ۶ فکنم (دقیق نمیدونم سر کوچش یه آبخوری داره یکم بالاتر از موزه)
همرو از اونجا گرفتیم گفتن قیمتاش از کبوتری بهتره
فقط میدونم آرد برنج و گل گاو زبون و دوای سر و کمر (اینارو فقط اسمش میدونم) گرفتیم بعد سدر و حنا خیلی کم بگیر برای تن بچه میزنن

برو عطاری خودش همه چیزای لازم رو بهت میگه که چجوری بخوری و چقدر بخوری

زیره
رازیانه
شیرخشت
ترنجبین
آلو بخارا
روغن زرد

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد