کاچی ما نیشابوریا از همچی بهتر
من اسماش نمیدونم مامانم برام گرفته بود
یه داروگیاهی تو امام خمینی ۶ فکنم (دقیق نمیدونم سر کوچش یه آبخوری داره یکم بالاتر از موزه)
همرو از اونجا گرفتیم گفتن قیمتاش از کبوتری بهتره
فقط میدونم آرد برنج و گل گاو زبون و دوای سر و کمر (اینارو فقط اسمش میدونم) گرفتیم بعد سدر و حنا خیلی کم بگیر برای تن بچه میزنن
برو عطاری خودش همه چیزای لازم رو بهت میگه که چجوری بخوری و چقدر بخوری
زیره
رازیانه
شیرخشت
ترنجبین
آلو بخارا
روغن زرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.