تا ۴۰ روز بعد زایمان هر مکملی توی بارداری می خوردی را ادامه بده بعد ۴۰ روز دیگه نیاز نیست مگر اینکه پزشکت نظر دیگه ای داشته باشه
من آهن کلسیم امگا3 ی موقعه هایی د3 ام میخورم
بابیوتین میخورم برای موهام
اهن مولتی کلسیم
ماما به من گفت همه اونایی که تو بارداری میخوردی بخور.وگرنه بدنت کم میاره
دکتر بهتر میدونه عزیزم
اهن و مولتی بخوری کافیه
بعد از زایمان دکتر من میگفت باید ، مولتی و کلسیم و امگا و آهن را ادامه داد، گاهی هم هرچیزی که تو بارداری میخوردی باید همونو ادامه بدهی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.