بچها علایم رفلاکس نوزاد چیه؟ چ قطره ایی باید داد

۲ پاسخ

وای رفلاکس لعنتی 😣

استفراغ جهشی
از تو دماغش شیر بریزه
تا بخوره بالا بیاره
من قطره نمیدم ولی همیشه آروغشو میگیرم نشسته شیر میدم کلن یکم رعایت میکنم ولی بازم روزی یکی دوبار بالا میاره🤦🏼‍♀️

استفراغ جهشی،شیر بپره گلوش،همش بالا بیاره…
باید ببینی دکتری که میبری چه دارویی میده
برای دختر من میگفت دونه های داخل کپسول معده رو اب کنم بدم بهش…خیلی بده رفلاکس🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان معراج مامان معراج ۱۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ ماهگی
مامان ویانا و رایان🌼 مامان ویانا و رایان🌼 ۳ ماهگی
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان رضا کوچولو😍🥰 مامان رضا کوچولو😍🥰 ۷ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۷ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۶ ماهگی
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۴ ماهگی
مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی
مامان 🍼 رادوین جان🍼 مامان 🍼 رادوین جان🍼 ۳ ماهگی