وای رفلاکس لعنتی 😣
استفراغ جهشی
از تو دماغش شیر بریزه
تا بخوره بالا بیاره
من قطره نمیدم ولی همیشه آروغشو میگیرم نشسته شیر میدم کلن یکم رعایت میکنم ولی بازم روزی یکی دوبار بالا میاره🤦🏼♀️
استفراغ جهشی،شیر بپره گلوش،همش بالا بیاره…
باید ببینی دکتری که میبری چه دارویی میده
برای دختر من میگفت دونه های داخل کپسول معده رو اب کنم بدم بهش…خیلی بده رفلاکس🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.