بچها علائم رفلاکس چیه؟

۱ پاسخ

وزنگیری کم
کم شیر خوردن
بی قراری
بالا اوردن شیر
احساس جویدن توی دهن نوزاد
بزاق دهانش همش بیرون

سوال های مرتبط

مامان آیهان و آوینا مامان آیهان و آوینا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان ماهان🌙لنا⭐️ مامان ماهان🌙لنا⭐️ ۱۰ ماهگی
مامان آیکان مامان آیکان ۱۵ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان علی و محمد مامان علی و محمد ۱۴ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان شیرین عسل💛 مامان شیرین عسل💛 ۸ ماهگی
مامان ابوالفضل و الهه مامان ابوالفضل و الهه ۵ ماهگی