خانماسزارین کنم یاطبیعی؟کدوموتوصیه میکنید خانمای باتجربه بگن

۱۰ پاسخ

من اولی طبیعی دومی طبیعی میرم بنظرم قبلش در د بکشی خیلی بهتره تابعدش با یه نوزاد
نمیدونی خودتوجمع وجورکنی یا بچه رو

من قطعا انتخابم سزارینه تا ابد 🫠

من ازهرکی میپرسم میگن جفتش به یه اندازه اذیتی منتها سزارین بعدش طبیعی قبلش من خودم چون تحمل دردم کمه ترجیح دادم سزارین شم ک بعدش بتونم با شیاف وپمپ درد کنترلش کنم ولی اگ طبیعی طول بکشه ودیر بیاد اذیت شم توطول اون مدت نمیتونم کاریش کنم

عزیزم بهتره دکترت تشخیص بده ادما بدناشون باهم فرق داره من نظرم راجب بدن خودمه شاید برای شما مناسب نباشه

دوتا سزارین داشتم یکی با بیهوشی یکی با بی حسی هردو عالی بودن و همیشه انتخابم سزارینه

طبیعی ،اولی طبیعی بودم دومی ام فعلا زده طبیعی راضیم اولش درد بکشم ولی سزارین نشم ک بعد زایمان هر دردی بگیرم

من چون اصلا خودم رو آماده نکردم و میدونم که نمیتونم درد طبیعی رو تحمل کنم
از روز اول گفتم سزارین
حس میکنم بعد زایمان راحت تر میتونم درد رو تحمل کنم
البته مامانمم هست میدونم حواسش به نی نی هست
بیام خونه خودمم مادر شوهر هم هست که حواسش باشه

منم انتخابم طبیعیه. دردشو تحمل میکنم یه روزه. اینکه مراقبت کنم از زخم با وجود بچه برام خیلی سخت تره.چون دست تنهام. بعد اینکه چربی شکمی دارم از چسبندگی و عوارض بعد عمل واهمه دارم

اگه لاغری سزارین واقعا راحته تجربه من ک اینه

اگه تحمل درد واینا رو داری،
یه قانون کلی داره ، کسی که مبخواد چند تا شکم بزائه سزارین خوب نیست ، چون ممکنه چسبندگی بده و عمل های بعدی سخت بشه،
ولی اگه یکی دو تا میخوای سزارین میتونی بکنی.
این که کدوم بهتره هم واقعا بسته به شرایط خودته. هر کدوم مزیت و معایب داره.

سوال های مرتبط

مامان پرنسس دایان👸🏼 مامان پرنسس دایان👸🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرکان مامان آرکان ۸ ماهگی
مامان عشق مامان🩵 مامان عشق مامان🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان محمدحنیف مامان محمدحنیف ۹ ماهگی