قد دختزم ۶۷ سانته خیلی کوتاهه چیکار کنم

۷ پاسخ

البته بستگی به قد خودتون و همسرتون هم داره

شربت نئو زینک بگیر روزی یک قاشق مربا خوری یا معادل ۲ سی سی بهش بده

شربت زینک هم عالیه

فکر میکنم شربت زینک برای قد هم خوبه باز از بهداشت یا دکتر سوال کن

خودت درست کنی بهتره.بادوم دوروز خیس کن.بعد پوستش بکن بریز تو میکسر .بعد از صافی رد کن آبش بده بهش

قدخودت چندع؟

شیر بادوم بهش بده

سوال های مرتبط

مامان پسری❤️ مامان پسری❤️ ۱ سالگی