سلام منم زایمان کردم. 21 روز زوتر

۱۹ پاسخ

چند هفته ینی ؟ب سلامتی عزیزم
بچه چطوره

مبارک باشه عزیزم
کدوم بیمارستان بودی دکترت کی بود

مبارکه عزیزم
کیسه ابت خود ب خود پاره شد؟

مبارکه خوبین؟

منم امروز بستری شدم ولی هنوز زود هفتم
درد و انقباض دارم
برام دعا کن اگ بذدنبا اومد سالم باشه

مبارک باشه عزیزم قدمش خیر و پربرکت باشه

طبیعی یا سزارین

مبارکه عزیزم

مبارک عزیزم ❤️😍

مبارک باشه عزیزم. پس چرا آخرین چیزی که گذاشتی ۴۰ هفته بوده؟؟

مبارک باشه عزیزم
کوچولو تو دستگاه هست

مبارک باشه عزیزم
چرا21زودتر گند هفته بودی

الهی بسلامتی😍😍 تجربتو میگی جونم

مبارک باشهههه❤

مبارکه عزیزم چن هفته زایمان کردی چجوری بود اذیت نشدی؟؟

بسلامتی چند هفته زایمان کردی؟؟؟؟

سلامت باشی گلم

قدم نو رسیده مبارک

ب سلامتی گلم🩷

سوال های مرتبط

مامان ساواش👶🏻♥️ مامان ساواش👶🏻♥️ ۱۱ ماهگی