رفلاکس عزیزم
دماغشو تمیز کن دختر منم صبحا اینجوریه
فقط 60سی سی بهش شیر بده اگر شیر نشد یکم پستونک بهش بده یکم طول بکشه ن زیاد درخت 20دیقه بعد 30سی سی براش درست کن بخوره دیگه نمیاره بالا
حالا اندازه شیر خوردن پسرمو میدونم اول چهله که بود نمی دونستم چقد میخوره ولی حالا دیگه میدونم دیگه اصلا نمیاره بالا از یک ماهی به بعد نیورد بالا فقط داخل چاه که بود میورد بالا دیگه بعد یک ماهگی اندازشو میدونستم دیگه نیورد بالا تا شیر میدی سری بلند نکن زیاد هم تکونش. نده چون تکون خورد بچه هم میاره بالا مثل حالت تهوع میشه براش من اصلا حالا دیگه آروغ نمیگیرم چون دیگه خودش میزنم به اندازه بهش میدم زیاد بهش نمیدم چون بچه شیر زیاد بخوره سیستم بدنش تغییر میکنه میاره بالا
فقط دماغش تمیز کن خوب میشه رفلاکس نیست میگم داخل گهواره تا یکی میگه بچم این جوری میگن رفلاکس داره خوب دماغش پر شد خالیش کن یا سرما خورده دماغش کیپ شده رفلاکس چیه دیگه یه چی یاد گرفتن سری میگن رفلاکس
دماغش خالی کن پسر منم همینطور بود دکتر بردم گف دماعش تمیز کن بهتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.