خانوما چرا دکتر من برا امپول ریه ننوشته

۴ پاسخ

چرا باید بنویسه
تو شرایط عادی نیاز نیست.

اگر سابقه زایمان زودرس داشته باشید ،یا اگه دهانه رحمتون کوتاه شده یا باز شده باشه میزنن اونم اگر دیابت بارداری نداشته باشید ،چون بتامتازون قند رو بالا میبره

منم نزدم به دکترمم گفتم که بزنم ولی گفت مشکلی نداری بزار خودش درست بشه

مگ زایمان زود رس دارین؟

سوال های مرتبط