چرا باید بنویسه
تو شرایط عادی نیاز نیست.
اگر سابقه زایمان زودرس داشته باشید ،یا اگه دهانه رحمتون کوتاه شده یا باز شده باشه میزنن اونم اگر دیابت بارداری نداشته باشید ،چون بتامتازون قند رو بالا میبره
منم نزدم به دکترمم گفتم که بزنم ولی گفت مشکلی نداری بزار خودش درست بشه
مگ زایمان زود رس دارین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.