۲ پاسخ

تالک مایع بگیر پودر بچه اصلا خوب نیست هرچقدرم کف دست بریزی بعد بزنی باز ذزات ریزش تو هوا پخش میشه و تنفس میکنه اصلا خوب نیست

اول کف دستت بریز بعد با انگشتت یواش بزن براش

سوال های مرتبط