من رفتم دکترم نوشت
اره من رفتم
من میرم هفته دیگه ،ماله انومالی نیست یه هفته قبل انومالی انجام میدی تو ۱۶ ۱۷ هفته ازمایش خونه چهارگانست با غربالگری اول ک ازمایش خون دادی مقایسه میکنن،باید حتما همون جای قبلی بری ن جای جدید ،من قیمت کردم گفت ۶ تومن جای دیگه شاید ارزون تر باشه ،انومالی خودش یه سونو خالی مثل ان تی ازمایش خون نداره
من نرفتم دکتر گفت نیازی نیست بری
من سونو فقط دکتر گفت، ولی ی چکابم نوشت برام
نه
🤲🤲🤲🤲🤲
من رفتم
خییییرر
من قبلش رفتم
من نرفتم دکتر ننوش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.