من 3 کیلو تا الان
مواظب باش خودت چاق نشی چون من هرکی دیدم خیلی چاق شده بچش ریز بوده
اگه خیلی چاق شدی ویتامین نخور
والا من معده درد و چند ماهه دارم 🤕
عزیزم منم توی ۱۹ هفته ۹ کیلو چاق شدم که اگه با همین فرمون برم جلو دقیقا توی هفته شما اینطوری میشه، دکترم که بهش گفتم گف مولتی ویتامینمو یک روز درمیون کنم
من سر پسر بزرگم اضافه وزن زیاد داشتم و کلا چون علایم نداشتم خورد و خوراکم خوب بود پسرم هم 4/100 🧿بدنیا آمد .پس ربطی نداره طرف زیاد چاق شده بچه ریز میشه .به خودت برسی بهتره چون بعد از بدنیا آمدنش میبینی که بچه چقدر در برابر مریضی ها توانمنده.
و اینکه من تازگیا تو اینستا یه دکتر با مدرک حرف میزد اونایی که تو بارداری حالت تهوع ندارن اسپرم با کیفیتی دریافت کردن تا حالا نداشتی فکر نکنم بازم داشته باشی.
منم همین حدودا چاق شدم
معلوم نمیشه شاید نداشته باشی من سردختراولم ازسوزش معده کباب میشدم ولی تواین ندارم اصلا
من معدم از الان ترش میکنه 🥲
منم سره بارداری اولم هیچ علایمی نداشتم
ولی تو این همه علایم و دارم
بستگی داده بدنا متفاوته .. معمولا از اول بارداری بعضیا دارن
بعضیا از اخرا ک بچه بزرگ میشه جای معده تنگ میشه
من خودم بشخصه تا الان نداشتم
ینی کلا نداشتم این ماه آخر دکتر زوری برام پنتو نوشت گفتم لازم نیست گفت بخور میاد سراغت
۲۰ کیلو 🫨 من چرا ۲ کیلو اضافم پس من بجای اضافه کردن دارم کم میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.