بستگی به علاقه خودت داره
من عاشق کاکائو هستم و طعم کاکائو گرفتم مزه هات چاکلت داشت و خوشم امد
خیلیها گفتن موز خیلی خوبه ولی من زیاد به موز علاقه نداشتم و خب مطمئنا خوشم نیومد
من کاکائوشو دارم خوبه
من شکلاتیشو یبار گرفته بودم بدنبود
توت فرنگی و موز فقط خوشمزس بازم باید بگیری بخوری ببینی از کدوم خوشت میاد
کاکائویی خیلییی خوشمزس😋
کاکائو مال من میخورم خیلیم خوبه
مث شیر کاکائو میمونه
من وانیل دارم خوبه مزش ولی دکترم طعم موز پیشنهاد داد
وانیلی برا من خوب بود کاکائویی اصلا نگیر نمیتونی بخوری
به نظر من کاکائو و وانیل ، من نخوردم ولی تو داروخونه کار میکردم همرو تست میکردیم 😜 توت فرنگی که کلا طعم استامینوفن میده
والا میگفتن کاکویی طعم اهن میدخ فلان ومن گرفتم مثل شیر کاکو میخورم مشکلی ندارم
موزی وزن دهیش هم ب بچه بیشتره طعمشم قشنگ تر از کاکائوئیه
کاکائویی و موز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.