بنظرتون لیدی میل چ‌ طعمی خوبه ؟؟

۱۲ پاسخ

بستگی به علاقه خودت داره

من عاشق کاکائو هستم و طعم کاکائو گرفتم مزه هات چاکلت داشت و خوشم امد
خیلی‌ها گفتن موز خیلی خوبه ولی من زیاد به موز علاقه نداشتم و خب مطمئنا خوشم نیومد

من کاکائوشو دارم خوبه

من شکلاتیشو یبار گرفته بودم بدنبود

توت فرنگی و موز فقط خوشمزس بازم باید بگیری بخوری ببینی از کدوم خوشت میاد

کاکائویی خیلییی خوشمزس😋

کاکائو مال من میخورم خیلیم خوبه
مث شیر کاکائو میمونه

من وانیل دارم خوبه مزش ولی دکترم طعم موز پیشنهاد داد

وانیلی برا من خوب بود کاکائویی اصلا نگیر نمیتونی بخوری

به نظر من کاکائو و وانیل ، من نخوردم ولی تو داروخونه کار میکردم همرو تست میکردیم 😜 توت فرنگی که کلا طعم استامینوفن میده

والا میگفتن کاکویی طعم اهن میدخ فلان ومن گرفتم مثل شیر کاکو میخورم مشکلی ندارم

موزی وزن دهیش هم ب بچه بیشتره طعمشم قشنگ تر از کاکائوئیه

کاکائویی و موز

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
🌼نازگل🌼 🌼نازگل🌼 قصد بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان امیرحسین😇نورا مامان امیرحسین😇نورا ۹ ماهگی