می تونه بره سلفری بده تامعلوم بشه
برای منم ریسک زده بودچون ازدواج فامیلی بود ان شاالله که سالم باشه
بخاطر همونه نگران نباشه برا منم زده بود خداروشکر الان بچم صحیح و سالم کنارمه .اصلا بگونگران نباشه که همین حرص و جوش زدن براش سمه
ب خاطر سنش ریسک زده چیزی نیس
ریسک سندروم زده ولی نترسه اگه سنش بالای ۳۵ ساله معمولا میزنن یا ازدواج فامیلی دارن
تو سونو انومالی مشخص میشه صحتش یا هم که باید بره سلفری بده
سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکسهاتون خاصتر و قشنگتر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفهای عکس 🎈 ماهگرد و بارداری و تولد 🌹 یادبود و مناسبتها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیامهاتون هستیم.
با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا
فقط و فقط ۵۰ هزهر تومان
@qabenoo
ریسک سندروم داونش بالاسن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.