سلام خانوما خوبین
میگم رو کمرم بخوابم اشکالی نداره؟

۳ پاسخ

الان میتونی بخوابی تا هفتت پایینه

والا من که میخام
ببخشید سونو قلب رفتین؟

الان اشکالی نداره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 😍پناه‌وتودلی😍 مامان 😍پناه‌وتودلی😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری