سلام، مامانا سونوی nt به صورت واژیناله؟

۸ پاسخ

من nt رو انجام دادم شکمی بود سونوگرافیم، اما فکرکنم واژینال برای خانوم هایی هستن ک وزن بالایی دارن و از سونو شکمی قابل تشخیص نیست

بستگی به دکتر داره برا من هم واژینال نوشت هم شکمی
واژینال برای تعیین طول سرویکس دقیق تره

من برای قلب رفتم،دکتر دید با شکمی نمیشه انجام داد،واژینال انجام داد و دبد،دیگه نمیدونم انتی هم همینکار کنه یا ن

خیر نیست

نه ولی اگه تحت نظر دکتر باشی از اول و دکتر داخل خود مطب واژینال داشته باشه انجام میده

من چندروز پیش انجام دادم شکمی بود

نه عزیز شکمی هست

نه عزیز

سوال های مرتبط

مامان وانیل مامان وانیل هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان توپولو مامان توپولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری
مامان نخود🤰🏻👼🏻🍼 مامان نخود🤰🏻👼🏻🍼 هفته دوازدهم بارداری