من nt رو انجام دادم شکمی بود سونوگرافیم، اما فکرکنم واژینال برای خانوم هایی هستن ک وزن بالایی دارن و از سونو شکمی قابل تشخیص نیست
بستگی به دکتر داره برا من هم واژینال نوشت هم شکمی
واژینال برای تعیین طول سرویکس دقیق تره
من برای قلب رفتم،دکتر دید با شکمی نمیشه انجام داد،واژینال انجام داد و دبد،دیگه نمیدونم انتی هم همینکار کنه یا ن
خیر نیست
نه ولی اگه تحت نظر دکتر باشی از اول و دکتر داخل خود مطب واژینال داشته باشه انجام میده
من چندروز پیش انجام دادم شکمی بود
نه عزیز شکمی هست
نه عزیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.