هیچی عزیزم ...منکه پاره شد ی دفه کلی آب ازم اومد ...
من دلم ریخت
حس جالبیه من سر دخترم تجربه کردم یهو یه عااالمه آب داغ خارج میشه
اصلا هیچ حسی نداری فقط آب میاد ازت
منم همش فوبیای پاره شدن کیسه اب دارم
میگم نمیدونم چقدر اب میریزه حتما همه جا خیس میشه 🫠🫠
بارداری اول وقتی 8 سانت شدم خودشون پاره کردن
من بیمارستان کیسه آبمو پاره کرد حس خاصی نداره نترس فقط بعدش درد م شروع شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.