تا چندروز زنی که زایمان کرده نباید تو خونه تنها باشه؟

۱۲ پاسخ

هنوزم مگه به این چیزا اعتقاد دارید؟

من از روز سوم تنها بودم،خودم خواستم تنها باشم حوصله ی کسی رو نداشتم

چرا نباید تنها بمونه😐

والا مامانم سزارین بود روز سوم خودش بود و خودش

من از روز هفتم تنها بودم 😂

بچه بزرگ نداری؟

تا ۴۰ روز

روزای اول ترجیحا تا دو هفته

الکی من از روز پنجم تنها بودم

میگن تا وقتی غسل دهم نکرده
اما من اعتقاد ندارم

میگن چهل روز

مگه نباید تنها باشیم چی میشه یعنی 😁😂

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد