۱۱ پاسخ

سیب زمینی سرخ کن باهاش عاشقشم یعنی بیشتر برام از گوشت میچسبه

کباب تابه

سالاد شیرازی 😐

گوجه میتونی ریز خورد کنی
پیازم ریز خورد کنی بزاری سرخ شده البته سبک شه بعد گوجه رو‌نوش بریزی با ادویه و نمک و فلفل و زرد چوبه خیلی خوشمزه میشه و بی دردسر
من شوهرم پیاز دوست نداره بدون پیاز درست میکنم

عدس بپز بریز داخلش بشه عدس پلو *
یا مواد لوبیا پلو اماده کن بزن تنگش*
گوشت چرخکرده با گوجه *
سیب زمینی با شوید*

تن ماهی😁

ته چینش کن

کوفته قلقلی درست کن اگه چرخ‌کرده دوست داری

گوجه خالی حلقه کن سرخ کن یا با 🍆

من گاهی اوقات بادمجون و گوجه. سرخ میکنم خیلیییییییی میچسبه شوهرم عاشقشه

گوشت چرخ کرده با پیاز

سوال های مرتبط

مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری