تو خونه راه برو
۱به نظر من اگه هنوز نرفتی بیمارستان تو خونه راه برو اسکات بزن سجده برو قر بده ورزش کن قشنگ درد هاتو تو خونه بکش بعد یه دوش بگیر درد هات که شدید تر شد دیگه دیدی تحملش برات سخته برو بیمارستان ایشالله که عزیزم به خوبی خوشی زایمان کنی عزیز دلم برای ما مامان های باردارم خیلی دعا کن موقع زایمان
اگه درد هات قابل تحمله نرو بیمارستان تو خونه پیاده روی کن چون بیمارستان اینقدر معاینه میکنن ک از درد زایمان بدتره سر دختر اولم تجربه شد🫤 برا دومی نرفتم هر چقدر مامانم اینها اصرار کردن من مقاومت کردم ک نرم تا زمانی که کسیه آبم پاره شد وقتی رسیدم بیمارستان شیش سانت شده بودم من صبح طرفای پنج صبح درد های خفیفم شروع شد تا یازده ک مطمعن شدم درد زایمانه کار های خونه رو انجام دادم حموم کردم دوازده و نیم ک رفتم خونه مامانم یه لحظه هم ننشستم تا شیش و بیست دقیقه عصر فقط تو خونه راه میرفتم هر موقع درد شدید میگرفت وایساده دست میذاشتم رو دیوار نمینشستم آب و عسل بخور خرما بخور
زایمان کردی
به نظرم برو پیاده روی بعد دوش بگیر اگر دیدی درد هات مرتبه برو بیمارستان سعی کن دردت رو تو خونه بکشی
نرو میخای بری چکار
ممکنه کیسه ابت پاره بشه داخل خونه راحت تری یا میخوای دوش بگیری بعد برو جایی که نزدیک بیمارستان باش حداقل
بروحموم رحمت نرم بشه پیاده روی نرو توهمون خونه پیاده روی کن
برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.