تایم آفتاب گیری منو نینی فلفل 😎
1405/04/01
29هفته2روز

تصویر
۱۳ پاسخ

ای خدا داره آفتاب میگیره. عزیزم اینجوری راحت میتونی روزی ۴۰ دقیقه دراز بکشی. آفتاب هم هیچ ضرری برای بچه نداره. سیاه هم نمیشه. الکی احساس بد میدن به مامانا. کیفشو ببر.

بچه الان تو شکم با عینک افتابی داره داد میزنه مشکل داری ؟ ماداریم اینجا زحمت میکشیم مشکلل داریی؟؟😂😂

وای اصفهانم برق قطع شده ازشدت گرمادارم‌میمیرم این عکس افتابم دیدم قشنگ حالم بدشد🤕🤕

چطوری شکم خب مونده ماکه سیاه وپرلکه شده صورتم لک افتاده خال درآورده زگیلی شده

من یه جا خوندم نور زیاد و مستقیم نی نی رو اذیت میکنه بدش میاد بازم خودتون تحقیق کنید یه روسری یا ملافه بنداز روی شکمت.

روغن یا پماد چی میزنین
منم تا الان ک ترک جدید ندارم همونای بارداری قبلیمه اما دیگه از این ب بعد حتما شروع میشه

چقد خوب میتونی تو افتاب بشینی من با دیدن عکس حالم بد میشه فشارم میفته.دخترمم خودشو سفت میکنه.فک کنم مث خودم تو افتاب حالش بد میشه.
تو این مدت بارداری یه بار رفتم نونوایی نون بگیرم ساعت ۱۰ نیم بود مسیرم ۲یا ۳ دیقه ای هست خخخخخخ در نونوایی فشارم افتاد غش کردم اقای شاطر برام ابقند درست کرد خوردم 😁

چ قد خوب شکمت ترک نکرده چی استفاده میکنی از منم هنوز ترک نخورده میخام قبلش بدونم

به پهلو بخواب
حتی به حالت نیمه نشسته اینجوری نشین
وقتی نشستی هم پشت کمرت بالش میزاری ک نافت کاملا افقی باشه
دکتر میگفت اگر یه مداد گذاشتی عمود به نافت بود باید کاملا مداد افقی باشه
حتی این مدل ک زنای حامله میشینن لم میدن عقب اشتباهه

منکه همش جلو کولر اسم لفتاب میاد حالم بد میشه،تو خونه همش موهام خیس عرقه

بچه سیاه میشه 😂
از نورم بدش میاد.

افتاب برا چی

اینجوری از الان به بعد دارز نکش دگ

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دیار💙 مامان دیار💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💙دوتا گل پسر💙 مامان 💙دوتا گل پسر💙 ۱۰ ماهگی