برا وزن گیری نینی چی بخورم

۷ پاسخ

من نه تخم مرغ خوردم ن آجیل اینا
بلال حلیم خیلی کم
بستنی زیاد خوردم ماشالله وزنش عالیه فک میکنم ژنتیکی باشه

بلال حلیم بستنی اینا

آجیل و شیر و عسل و خرما

کره بادام‌زمینی ،ابگوشت،حبوبات ،کباب ها
لبنیات
اگه قند نداری بستنی ، مغزیجات و...

بستنی و زیاد نخور چون قند میگیری.
ولی سفیده تخم مرغ
حبوبات
مرغ
ماهی
کباب
حلیم
عالین.

اجیل ، حلیم ، اش ، ابگوشت

بادوم درختی موز بستنی و...

سوال های مرتبط

مامان 💙دوتا گل پسر💙 مامان 💙دوتا گل پسر💙 ۱۰ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۳ ماهگی
مامان دیار💙 مامان دیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری