برا وزن گیری جنین چی بخورم خوبه خانوما

۴ پاسخ

تخم مرغ آب پز حلیم عدسی سیب زمینی پخته یا سرخ کرده من سرخ کرده خیلی خوردم واقعا هم تاثیر داشت

سیییینه مرغ ، سالاد سزار ، آبگوشت با نخود زیاد ک نفخشون رو بگیر از قبل ، حبوبات مثل نخود و لوبیا ک من عصرا میبینی دوتاشو ریختم تابه و رب و آبلیمو زدم خوردم
اگ دیابت بترداری نداری بستنی عالیه ، من دارم نمیتونم بخورم
صبونه حتما هرروز تخم مرغ بخور بااینکه میگن سفیدش ولی من کلا نیمرو میخورم
شیرخرما

حلیم گوشت عدسی کلم بروکلی ماکارونی بادوم درختی
دکتر من اینارو گفت

تخم مرغ

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا ۷ ماهگی
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۹ ماهگی
مامان نی نی ❤️🤗 مامان نی نی ❤️🤗 ۸ ماهگی