منم همینطورم چای زنجبیل میخورم باقرص دمیترون براتهوالان بازوردوغ غذامیخورم رب فلفلی ترشی فلفل که مزه غذارونفهمم غذامیخورم
مرغ تخم مرغ بستنی گردو
مرغ ، تخم مرغ . چیزایی ک پروتئین دارن بیشتر بخور یا کره بادوم زمینی بگیر شیر موز بستنی درست کن بخور
تخم مرغ آب پز
کباب
حبوبات
اگه قند نداری بستنی خیلی خوبه
من چون هموروئید دارم اصن اجیل نخوردم چون تشدید میکرد.
گوشت و مرغ و ماهی و تخم مرغ
سبزی و میوه جات
گردو
عسل
شیر و خرما
خامه
نگران نباش کلا من ازاول بارداری ویاردارم هیچی نخوردم دکترسونورشدنوشت خداروشکروزنش عالی بودبچه ازمادرتغذیه میکنه کاری به خوراکت نداره خیلی اماخودم خیلی وزن کم میکنم
ماه اخروزن گیری بچه خیلی زیادنگران وزن نباش سردخترم تودوهفته یه کیلووزن بچه رفت بالا
غذاهای نونی زیاد بخور منکه همش دلم میخواد نون بخورم کنار غذاموزن نی نی هم خوبه ..از عید آجیل مگرفتیم دیگه ...مرغ کلا نتونستم بخورم ویارم بده تا ۶ ماهگی هم کلا چیزی نمیتونستم بخورم
مرسی عزیزم
عزیزم مرغ و تخم مرغ ابپز
عدسی و آش
متوجه نشدم عزیزم
سالاد الویه سالاد ماکارونی اجیل تخم مرغ سینه مرغ
اینا عالین
چی میخورید؟یعنی چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.