۴ پاسخ

لتروزول2/5خوردم دوماه اووژن، خوردم ژل رویالم خوردم دمنوش بابونه، سیرخوردم، شکمم ماساژ دادم باسیاه دانه بستم تاصبح شکر خدا فولی ها20شدن و غالب امتحان کن حتما نتیجه میگیری
اووژن ازاد هست خودتم میتونی بگیری خیلی عالیه

باید بری دکتر عزیزم مال من کوچیک بود آمپول داد گفت بزرگ میشه

دکتر میده

لتروزل و اوابوست خوب هستن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا 👶 🍼 مامان هدیه خدا 👶 🍼 هفته بیست‌ونهم بارداری