لتروزول2/5خوردم دوماه اووژن، خوردم ژل رویالم خوردم دمنوش بابونه، سیرخوردم، شکمم ماساژ دادم باسیاه دانه بستم تاصبح شکر خدا فولی ها20شدن و غالب امتحان کن حتما نتیجه میگیری
اووژن ازاد هست خودتم میتونی بگیری خیلی عالیه
باید بری دکتر عزیزم مال من کوچیک بود آمپول داد گفت بزرگ میشه
دکتر میده
لتروزل و اوابوست خوب هستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.