آره عادیه از قدیمم گفتن اگ هوس کنی نخوری شید تلخ میشه
منکه از اشتها افتادم اصلا دلم غذا نمیخاد
چرا من با اینکه زیاد اشتها ندارم ولی هوس ساندویچ و آبدوغ خیار و این چیزا کردم😁
خوشبحالت منکه تو بارداریمم هوس هیچ غذایی نکردم.
پارسال مثل این ایام یه هیئت بود ساندویچ فلافل داد که خیلی چسبید بهم
الان فقط فلافل اون هیئت هوس کردم.شوهرم از بیرون برام خرید مزه اونو نداشت
عزیزمم تو ب ویار بارداری عادت کردی نمیتونی دل بکنی 💜😂
ویار شیردهی😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.