من فقط با اولین راه رفتن بعد عمل مرگ رو ب چشام دیدم 😭😭
تامیتونین شیاف دیکلوفناک بذارین ۴ساعت ۱بار پوستش آلمینیومی باشه من خریدم تونستینم پمپ دردهم خیلی خوبه روزاول خیلی سخته یکم خودم۲بارسابقه داشتم سزارین ندونستم اونموقعه الان اطلاعات وپرسجوکردم خوبه کافئین زیادمصرف کنین ۴ساعت سرتونوتکون ندین زیادحرف نزنین چیزای مقوی مثل اب اناناس طبیعی خرما اجیل داشته باشین بعدازعمل بخورین بالاخره زایمان دیگه
کلا زایمان هر دو مدلش سخته ولی اونایی که تجربه هر دوتاش رو داشتن میگن سز راحت تره
مامان من ۲تا زایمان طبیعی داشت آخری سزارین
همیشه بهم میگفت انشاالله تو هم سزارین بشی
به عنوان یه مادر که هر دو نوع رو تجربه کرده برام دعاکرد و دعاش گرفت
منم می ترسم
پمپ درد بگیر یه ساعت قبل مرخص شدنت شیاف بزار
برای بخیه ات تا زمانی که باید پانسمان باشه پانسمان ضد اب بگیر که بتونی بری دوش بگیری سبک بشی از یک هفته قبل کرم شقاق سینه بخر بزن همراه خودت قهوه کاپوچینو یا نسکافه ببر برای سردرد خیلی خوبه ۸ساعت اول بعد زایمان به همراهت بگو زیر سرت بالشت نذاره و سرتو موقعی که دراز کشیدی هرچی کمتر تکون بدی بعدش سردرد و گردن دردت کمتره و در اخر ریلکس باش چشم بهم بزنی این روزها میگذره روزانه کلی زن دارن تجربه اش میکنن قرار نیست اتفاق خاصی بیوفته صبوری کن تبدیل به یه خاطره میشه♥️
من بچم از اول بریچ بود امروز رفتم دکتر گفت احتمال خیلی کمی داره ک بچرخه چونوزنم گرفته دیگه نمیچرخه جاش تنگه باید سزارین بشی
حالا هرکی از راه میرسه میگه برو بچتو بچرخون سزارین خیلی سخته منم گریم گرفته😢
منم موندم بین طبیعی و سزارین
من ک خیلی راضی بودم فقط همون جاک شکم فشار میدن یکم سخت بود بعدش مسکن زدن اونم خوب شد دردش بقیش راه رفتن سون آمپول بیحسی همش اصلا درد نداشت و اون جور ک میگفتن نبود خیلی راحت بود و فرداشم خیلی راحت راه رفتم بستگی ب بدن خودت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.