نه مهم نیست مگه اینکه توی انتی یا آنومالی مشکلی بوده باشه
من هفته ۱۸ و ۲۸ رفتم. میتونید الانم برید
بستگی به دکترت داره همه اخبار نمیکنن
بچه من تکون نمیخوره، دکتر سونو گفت نمای کامل ازش ندارم، رفتم اکو قلب
ولی الانم اکر میخوای بری،مطب ها هفته بالاتر رو هم راحت انجام میدن
فقط بیمارستانها میگن حتما ۱۸ هفته
الانم میتونی بری عزیزم
دیگه زمانش گذشته و معلومه الحمدلله جنین سالمه
از هفته ۳۰ به بعد میتونی ان اس تی بدی
نوار قلب جنین هست
الان ک خیلی زوده
از هفته ۳۳ ازت nst میگیرن
الآنم میتونی بری فک نکنم مشکل داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.