اکو قلب جنین خیلی مهمه؟؟من یادم رفته بود برم باید چ کنم؟

۷ پاسخ

نه مهم نیست مگه اینکه توی انتی یا آنومالی مشکلی بوده باشه

من هفته ۱۸ و ۲۸ رفتم. میتونید الانم برید

بستگی به دکترت داره همه اخبار نمیکنن
بچه من تکون نمیخوره، دکتر سونو گفت نمای کامل ازش ندارم، رفتم اکو قلب

ولی الانم اکر میخوای بری،مطب ها هفته بالاتر رو هم راحت انجام می‌دن
فقط بیمارستان‌ها میگن حتما ۱۸ هفته

الانم میتونی بری عزیزم

دیگه زمانش گذشته و معلومه الحمدلله جنین سالمه
از هفته ۳۰ به بعد میتونی ان اس تی بدی
نوار قلب جنین هست

الان ک خیلی زوده
از هفته ۳۳ ازت nst میگیرن

الآنم میتونی بری فک نکنم مشکل داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا ۸ ماهگی