قرص زنجبیل
سلام گلم من دکترم بهم شربت آلمینیوم ام جی نوشته بود خیلی خیلی خوبه فقط وقتی میگیری بگو حامله هستی چون مال حامله ها جداست خیلی خوبه واقعا مثل آب رو آتیش بود برام.
من باردار بودم عهم یع قرص داده بود زنجبیلی بود با قرص فاموتیدین ولی فقط با ادامس خوب میشد معدم
قرص معده میخورم
شربت مگنی میلک عالیه
و اینکه غذا یا میوه هرچیزی که خوردی سریع دراز نکش کمی بشین
قرص فاموتدین وقتی سوزش شدید بود بخور و البته حتما ب پزشکت بگو من دکتر بهم گفت مشکلی نداره
فاموتیدین بخور
منم معده درد. سدید دارم
من دکترم قرص پنتوسک۴۰ داد خیلی خوبه
بیسکوییت بخور چیزای خنک میوه ، ولی اسیدی نباشه میوه هاش مثلا سیب خوبه
دکترم بهم فاموتیدین داده ولی یک ساعت طول میکشه اثر کنه تا بتونم بخوابم شبا، در طول روز اب زیاد میخورم و تحمل میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.