سلام به همه عزیزان میشه بگید آزمایش گلوکز ام خوبه با نه؟

تصویر
۶ پاسخ

یکیشو ستاره زده چرا؟

اره خیلی خوبه

واقعا نرماله نمی‌دونم چرا ستاره زده

یکبار دیگه باید قند خون ناشتا چک بشه بااینکه نرماله

سلام عزیزم ب نظر من اره قندت خوب نرماله

بله خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان قند عسل💙 مامان قند عسل💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته سی‌ویکم بارداری