۱۰ پاسخ

خواهش میکنم

سلام نه عزیزم بزار از 6 ماهگی درسته شیر خشک می خوره ولی سرلشکر سنگین است برا الان

سرلاک های مجاز همشون از پایان ۶ ماهگی هستن گلم یعنی بعد واکسن ۶ ماهگی

نه زوده یکی دو ماه دیگه

به من دکترش گفت از ۵ ماهگی شروع کن غذای کمکیشو
پسرمنم کلا شیر خشک میخوره،اتفاقا منم دوس داشتم سرلاک بخرم براش

ب نظرم ببلاک بده اوایل چون کوچیکه

با دکترش مشورت کن

نظر‌دکتر

تصویر

نه عزيزم واسه سرلاك خيلى زوده

سرلاک بدرد نمیخوره، از سبزیجات پخته و سوپ ساده و فرنی بدون شکر و نبات شروع کن، بنظرم بزار ۶ ماهگی

سوال های مرتبط