خانما شیرم کمه چیکار کنم چی بخورم😭

۴ پاسخ

اگ بچه ات زردی نداره عرق شوید و رازیانه رو بعد غذا بخور

هر روز شیربخور.. چای زیاد بخور.. ابگوشت ریزه نکن همون طور اب شو بخور.. دلستر خوبه اینها شیر زیاد میکنه خوبه فقط هرچی میتونی مایعات بخور

منم روزای اول شیرم کم بود خیلی ناراحت بودم همش گریع میکردم الان خداروشکر لباسام همشون خیس میشن از شیر
روزی چهار بار قطره شیرافزا بعد غذا بخور
شوربا بخور کاچی بخور کمپوت آناناس گلابی چایی نبات نون بخور

کپسول و قطره شیرافزا
پودر گالاکتومید
پودر لیدی میل
کاهو
شیر با عسل یا خرما

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی