۶ پاسخ

نگرانی نداره عزیزم با دارو باردار میشی

وزنت چن کیلو کم کن خود به خود همه چی بهتر میشه

منم داشتم لتروزول خوردم اوکی شدم همون ماه باردار شدم

اصلاح سبک کن ورزش کن
فست فودنخورشیرینی جات قندوشکرنخور
درست میشه

همه دارن نگران نباش😁
دوفامد بخور
آزمایش هورمونی بده اگه پرولاکتینت بالا بود دارو بخور
اوابوستم خیلی تقویت میکنه

والا منم داشتم
بعد یهویی باردار شدم با وجود این ک مثلا پیشگیری هم میکردم😅😅

سوال های مرتبط