۴ پاسخ

چون غذا دیر تر هضم میشه ، و تو این دوران نفخ هم ممکنه داشته باشین

فک میکنم به معده است

منم همینجوره صبح ها شل،شب ها مث بادکنک باد میکنه

سلام عزیزم منم همینجور میشم

سوال های مرتبط

مامان مامانی  منتظترم مامان مامانی منتظترم هفته سیزدهم بارداری
مامان گردالی🥰 مامان گردالی🥰 هفته پانزدهم بارداری