خانوما کسی تو هفته من درد و گرفتگی قلب داشته؟ طبیعیه ؟

۲ پاسخ

من تپش قلب دارم

ممکنه قلب نباشه ...اگر زیر جناغ سینه تون درد دارید می‌تونه از رفلاکس هم باشه...که منم داشتم و تا حدی طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نورِ چشمم💙 مامان نورِ چشمم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سفید برفی مامان سفید برفی ۶ ماهگی
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری